آیا می کراتینین 5.7 می شود توسط رژیم غذایی کاهش تنها
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می کراتینین 5.7 می شود توسط رژیم غذایی کاهش تنها

مشخص شده است که رژیم غذایی نقش مهمی در کنترل بیماری کلیوی دارد، می تواند کمک به کاهش سطح کراتینین بالا است. سپس بعد از کراتینین تا 5.7 می توانید آن را توسط رژیم غذایی کاهش یابد؟ اگر سوالی دیگر، شما می توانید دکتر آنلاین ما در حال حاضر مشورت، اگر نه، به ما اجازه دهید موضوع امروز ما ادامه خواهد داد.

همانطور که در بالا ذکر شد، رژیم غذایی نمی تواند کمک به کاهش سطح کراتینین، اما تنها رژیم غذایی می تواند قادر cretinine پایین 5.7. چرا که پس از کراتینین سطح تا 5.7 که به معنای بیماری است سقوط به مرحله 4، بدون کنترل خوب آن را ممکن است به پایان مرحله بیماری کلیه، که به عنوان شناخته شده ی ارومیه می رود. در این مرحله، بیمار نیاز به درمان نظام مند، در غیر این صورت، این بیماری کنترل از دست دادن اراده و ممکن است تهدید زندگی، اما یک رژیم غذایی مناسب نیز ضروری است.

استفاده از درمان منظم، بعد از تشخیص دکتر به ایجاد یک طرح سری درمان با توجه به شرایط فیزیکی بیمار است. قرار است که شامل پزشکی غربی و طب چینی، چرا که نه از آنها می تواند بیماری را درمان نمی کند، تنها آنها را با هم ترکیب آن را به یک اثر کامل درمانی دریافت کنید. مشخص شده است که طب غربی می تواند علائم این بیماری در یک زمان کوتاه به سهولت اما می تواند بیماری را درمان نمی کند، بنابراین این بیماری آسان به عود است. با این حال، طب چینی می تواند بیماری را از ریشه آن در درمان و کمک به کاهش عوارض جانبی ناشی از طب غربی است، اما این نیاز به یک زمان طولانی به کار می کنند. پس از سالها تحقیق، پزشکان در بیمارستان ما طب میکرو چینی Osmotherapy است که با آنها شکل گرفته، آن را واقعا می تواند کمک به کاهش کراتینین 5.7 به طور طبیعی اختراع شده است.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد کراتینین 5.7 و یا رژیم غذایی از آن، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: کلیه kidney-treatment@hotmail.com.

 





:: برچسب‌ها: کراتینین، کراتینین 5 , 7، 5 , 7 آیا می توان با رژیم غذایی کراتینین کاهش ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: